خصوصیا یاس به روایت بی بی سی

17 02 2008

حدود چند ماه پیش وب سایت بی بی سی فارسی مصاحبه ای با یاس انجام داده بود و در اون خصوصیات اخلاقی و رفتاری یاسر خان رو بیان کرده بود.
در این پست می تونید یاس رو بیشتر بشناسید.

یاسر (یاس)

یاس ، تو گردنش ، گردنبند فربه هر داره . ولی به نظرم ، تنها رپ خونیه که عقایدش رو هم از پاکی فروهر ، قرض می گیره.
واقعا کردار و گفتار و پندارش نیکه . با کسی کاری نداره و سرش تو کاره خودشه . وقتی پیشه یاس نشستی، خیالت راحته که دروغ نمیگه .
با کسی دشمنی نداره و فقط و فقط به فکر پیشرفت کارش و کمک به بقیست ( اینا رو از خودم در نمیارم ، دور و بری هاش هم تصدیقش کردن ) به نظرم واسه همینه که انقدر موفقه.
یاس تنها خواننده ی رپیه که از ایران ، دعوت شده که برای سازمان های خیریه ی جهانی بخونه و داره به یه چهره ی شناخته شده ی بین المللی تبدیل میشه.
به نظرم اگه بین بچه های رپ ، صحبت از ” جهانی شدن رپ فارسی ” به میون میاد ، نمادش یاسه و بس ، یاس نه ادعایی داره و نه غروری ، نه سازمانی داره که توش ریاست کنه و نه کمپانیه دروغینی . یاس چون یاسه ،داره می درخشه.
یاس به خوش اخلاقی و خوش برخوردی معروفه. بی نهایت خاکی و در عین حال جدیه . تو این مدت که یاس نبود، از خیلی ها شنیدم که دلشون واسه راهنمایی هاش و صمیمیتش ، تنگ شده.


کارها

Information

7 responses

17 02 2008
امید

جالب بود ممنون
من شمارو در دوستان خودم لینک کردم خوشحال میشم جزو دوستان شما باشم

یاسین. لینکیدمت

17 02 2008
چشم غمگین

هیچ نمی شناسم اینو. اولین باره اینجا می بینمش!
یاسین. کیو نمیشناسی.. منو یا یاس رو؟

17 02 2008
پسر آریایی

سلام دوست عزیز شما هم وبلاگ خوبی داری ، ایمیلتون رو چک کنید . دعوتنامه ارسال شد امیدوارم استفاده بهینه ببیرید .

17 02 2008
myminimals

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی یاسو واسه ما نگه دار

یاسین:
اللهی آمین

18 02 2008
علیرضا

یاس پدر رپ پارسی…
سلام…
جالب بود!
من شما رو لینک کردم…
خوشحال میشم شما هم ما رو بلینکین…
موفق باشید …
«چو ایـــران مباشد تن من مبــاد»

18 02 2008
علیرضا

نمیدونم چرا لینکم نیومد…!
به هر حال…
این وبلاگم
یاسین
درود. منم لینکیدمت

15 08 2008
amirhosein

با تو بی تو دیگه من خستم

پاسخی بگذارید

