امین برای یاس

12 06 2008

درود دوستان.

امروز آهنگ جدیدی در سایت «کلوپ هواداران یاس» دیدم که برای یاس خونده شده.این پست از سایتو تماما در وبلاگ قرار میدم تا ان شا الله کارهای جدید یاس وارد اینترنت بشه و همه لذت ببریم.

به نقل از سایت کلوپ هواداران یاس:

آهنگ جدید و زیبای امین به همراهی مسعود رفیعی به نام امین برای یاس که این آهنگ زیبا رو به مناسبت تولد یاسر عزیز تقدیمش کردن . البته باید بگم که ما در سایت به همراه شما هواداران همیشگی تولدی خاص و به یاد ماندنی برای یاسر عزیز خواهیم گرفت و منتظر باشید ، راستش انگار یاس هم برای شما هدیه داره در این روز . پس منتظر این روز به یاد ماندنی باشید

برای دانلود بر روی ادامه کلیک کنید

لینک دانلود (لینک غیرمستقیم.برای دانلود کلیک کنید)


کارها

Information

22 responses

12 06 2008
رامن

دان كردم . الان دارم گوش مي كنم. قشنگه!!
كاش خود ياس براي تابستان زياد بخوانند. من براي تعطيلي هاي تابستان همه اش دنبال اهنگ مي گردم. من راز و مرهم شان را خيللللللللللللللي دوست دارم.

اميدوارم هميشه موفق باشيد.

12 06 2008
رامن

دست شما درد نكنه.

14 06 2008
k@dem_z

BABA CHERA SITE RO NEGA NEMIKONI NAZAR MIZARAM 1 NAFAR NEGA NEMIKONE

14 06 2008
آتنا

سلام عاليه من دارم دانلودش ميكنم .
حتما واسه تولد خبرمون كنيداا
عالي بود
من اپم

20 06 2008
محبوبه

سلام
خوبید؟؟؟
به روزم🙂

21 06 2008
k@dem_z

salam webloge havadarane yas az ham aknoon eftetah shod hatman biain va nazar ham bedahid

22 06 2008
mohsen

وب صدای هیچکس به روز شد.
نسخه انگلیسی وب به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

25 06 2008
Arman

MUSIC: Edalate Ko0r
Linke 4shared ahang:
http://www.4shared.com/file/52683340/1c33e157/Edalate_Ko0R.html?dirPwdVerified=48736db7
Linke tinypic ax:
http://tinypic.com/view.php?pic=25831w7&s=3
SINGER: Rman ParaDoneR
Tozih: in ahang dar javabe ahaange Good bye yas are benyamin Ast.

Dadashi zahmatesho bekesh dg khodet baram;)

22 07 2008
آریا

سلام دوست عزیز ، مدیر سایت پرشیا مکس (پارسیس باکس) هستم. به طور اتفاقی با وبلاگهات آشنا شدم. یه پیشنهاد خوب واست دارم .
سایت من در ارتباط با موسیقی و فیلم هست. البته بیشتر طرفداری و حمایت از خواننده های جنجالی و بدون مجوز. حمایت از خواننده ها و معرفی به مخاطبی که شاید نشناسنشون . از شما دعوت می کنم تا بخش رپ فارسی این سایت رو مدیریت کنی. من به شما اختیارات تام و کامل می دم. و محدودیتی برای شما ایجاد نمی کنم. منتظرتم با ایمیلم تماس بگیر

30 08 2008
nima

salam khob hasti omid varam ke halet khob bashe
ba saitet kheyli hal kardam damet gharm doset )
daram( yas

5 09 2008
پوراندخت

همیشه جاوید بمانی

6 09 2008
yasaman

agha yaser kheili aghaeeee omid varam comment haye mano khoonde bashi
midooni ke hame dooset daran omidvaram hamishe moafagh bemooni

20 09 2008
faranak

yassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss mikhamet

29 09 2008
hossein

felan faghat chakerim

29 09 2008
hossein

hala ye chiz mikhastam be yaser aziz begham albate age commentamo bekhoone mikhastam begham ke benyamin goftesh ke naro jolotar vali man migam yaser jan dadash boro jolo engadr boro ta beresi be hadafet ke hadafe ma ham hast yani hamoon roozaye oje iran pas dadashi be omid oon rooz zemnan yaser jan too in zamoone adam be har kasi dadash nemige vali bebin cheghadr khateret azize ke rahat behet migam dadash

5 10 2008
sadaf

chakeretam baradar
yas yek donast
asheeeeeeeeeeghetam baradar

23 10 2008
GaliveR

hi.dame2n garm kheily hall daD dash.yas akhare Raperas.dusesh daram.chon rast mige.paydaro piruz bashid

23 10 2008
GaliveR

rasti yadam raft dadash bazi az linkha kheily daghigh nistan.lotfan residegi kon.PLZ
9kare hama2n GaliveR

9 11 2008
daniking

yas ma ironiha hame asheghetimchon to ye irani vaghei hast to vase ma mikhonii vaghean sharmavare ke baziya mian toro dis mikonan ona ghadre toro nemidonan va dar nahayat vase khodeshonham arzesh ghael nistan nemifahman ke to dari vase ona mikhoni

9 11 2008
daniking

doset daram YAAAAAAAAAAAAAS

11 11 2008
rona

سلام یاس. اگه بگم برای اولین بار من صدای تو رو تو فرانکفورت آلمان از یک تاکسی که راننده آن آلمانی بود شنیدم باور میکنی. میگفت اینو از توی رادیو ضبط کرده و کشیده روی cd خیلی هم با دو تا آهنگت حال میکرد بنده خدا مرسی عزیزم

11 11 2008
rona

یاس عزیز من خیلی خیلی از شما ممنون هستم. امیدوارم که این کارتو ترک نکنی و مقطعی نباشه عزیز. چون من وقتی توی یک کشور غریب آهنگ تو رو شنیدم یه احساس غرور کردم که یه ایرانی تونسته کاری بکنه که این آدمهای بی احساس غربی رو متعجب کنه. بهر صورت ممنون از شما.

پاسخی بگذارید

