متن آهنگ درد دل از یاس

8 07 2008

درود دوستان

در این پست متن آهنگ (لیریک)  درد دل از یاس رو قرار میدم،امیدوارم خوشتون بیاد

ميدوني يه حرفايى هست كه ممكن آدم روش نشه بزنه
ولی اگه تو دلت بمونه یه عقده میشه بیا با هم دردل کنیم
زنگ مدرسه خورد همه كتابو دفترو جمع كردن واسه ادامه رفتن
همه شاد از اینکه حالا برن خونه خوب چيزى نيست كه اونارو برنجونه
ولى خونه واسه من بود طور ديگه ياس داستانشو اگه بتونه ميگه
تودلم به همكلاسيام گفتم خوشبحالت هميشه اساس ماها بوده پشت وانت
تو بايد الان برى تكاليفو بنويسيو بعد بشيني به تماشاى تلويزيون
بابا سر شام به بچش بناز پس فردا تو سر حالى سر كلاس درس
ولى من نميخوام كه برم خونه واسه چى برم حالا كه دلم خونه
وقتى که دردا منو دوره کردن مثل طناب دار پیچیدن به دوره گردن

من خيلى تنهام تو دلم خيلى حرفا
مى خونم من از دردا بيا غمو از دلم بردار
ياس
میشینم فکر میکنم و به خودم میگم آیا داستان من بدتر نبود از بینوایان؟
قصه ى روز فرار ما به يه شهر مرزى توى اتاق بى چراغ يه شمع قرضى
تو خونه یى که از بیمارى مادر تب کرد پول دارو نبود یعنى باید صبر کرد؟
تا كى؟ كى به داد اين حس برسه؟
وجود من پر از درد و استرس
هر چى داد فرياد زدمو هر چى اشك انگار صدام مى پیچید به خودم بر مى گشت
تو خونه و خیابون حتى هنگام درس توى فكر اينكه فردا دم زندان قصر
چطور هشت ساعتو بکوب بشینم تا بابامو از پشت شيشه يك ربع ببينم
مهم نبود زندگى كنم با نون خشك مهم اينه كودكى منو قانون كشت
 نمیخواى بميرى شيرينى جون آدم دلبل من واسه ى زندگى خونوادمه خونواده یى که روز خوش نداشتن خواستن ولى دشمنا نذاشتن
نترس خدا تورو واسه درد انتخاب كنه چون اين دردا قبلآ روى ياس امتحان شده
واسه خدا بودم مثل موش آزمايشگاه نتيجها روبرو شده باز با اشكال
مشكلاتى كه ميخونم توى گوشه ی قلبم چونكه نميخوام دنبال سوژه بگردم
سوژه زندگيمه كه شدم يه سر ويران ولى مهم اينه هنوز هستم پسر ایران
آره كمر من زير اينبار خميده شد ولى قدرتى تو وجودم دميده شد
من به آیندهاى روشن اعتقاد دارم چونكه آيندها هم به من اعتماد دارن

من خيلى تنهام تو دلم خيلى حرفا
مى خونم من از دردا لبيا غمو از دلم بردار
من خيلى تنهام تو دلم خيلى حرفا
مى خونم من از دردا بيا غمو از دلم بردار

دردل را از اینجا دانلود کنید 


کارها

Information

46 responses

12 07 2008
سلمان

سلام.گفتین 1 نظر بنویس من هام نوشتم.متن اهنگ یاس مثل متن زندگی خیلی از ما دانشجو هاست اما یکی مثل یاس با ترانه هاش درد دل میکنه یکی هم مثل من میریزه تو خودش.به یاس بگید خیلی خاطرش میخوام و از اینکه هنرش(رپ خوندن)مثل بقیه به سکس و حاشیه نکشونده جای افتخاره.میدونم که ممکنه اصلا ناممو نخونید اما حتی تصور خوندنش هم منو راضی میکنه.من و هم اتاقیام از شنیدن آهنگای یاس لذت میبریم و به وجودش افتخار میکنیم.یه خواهشی هم داشتم در مورد برقراری ارتباط با یاس اگه تونستید از طریق ایدیم راهنماییم کنید.یاسین جان از شما هم که پل ارتباطی هستی ممنونم.با تشکر.(جمعی از دانشجویان مهندسی برق گناباد)

2 08 2008
sahar

salam.man vaghean yaso kheily dost daram..ahangash kheily pormanie..va be vojodesh eftekhar mikonam …kheily doset daramm

9 08 2008
iman

salam. man asheghe yasam man 19 salam hast vali mitunam begam az yas bishtar keshidam kheyli bishtar vghean 2set daram

15 08 2008
29.6.28.31

salam/midoni man chera ahang haye yas rokheili dost daram/baraye ein ke hamishe haghighat ro bayan mikone/etefeghan man chand shab pish yeki az ahang haye jadid yas ro gosh kardam va hamon tor ke goftam haghighati bish nabod/dar akhar ham tashakor mikonam/va migam khaste nabashid

18 08 2008
حامد

salame garm be yase azizam faghat mikham begam divonatam

18 08 2008
پرنده

یاسر خان سلام.
من یه دختره شهرستانیم که باید مثل همه دخترای دیگه اسیر سنت می شودم.ولی آهنگ های تو پر پروازم شده………
برام دعا کن.
ما پشتتیم….

21 08 2008
صدف

سلام و درود من به شما
لطفا بهش بگید تو دنیای امروزی ما که هیچ آهنگی نمی تونه آدمو آروم کنه و دلداری بده ، توی دنیایی که هیچ کس حرف آدمو نمی فهمه سنگ صبور همه ما ایرونی های رنج کشیده شده و داره به جای همه ما فریاد می کشه اما اینو بدونه که همه ما دلمون می خواد باهاش همصدا بشیم دلمون می خواد باهاش فریاد بکشیم
بهش بگید که هرگز تنها نخواهد ماند و شاید لااقل نصف ملت ایران قبولش دارن و پشتش هستن
دلمون می خواد همیشه باشه و همیشه بخونه

همیشه بهش افتخار می کنیم و توی جمعی که همه رپرهای ایرونی رو مسخره می کنند با افتخار می گیم که یاس و سروش با همه خواننده های ایرونی فرق دارن و بهشون می بالیم.

بهش بگید با تمام وجود دوستش داریم
بدرود

27 08 2008
emad

Only yaaaaaaaaaaaaaaaaasssssss . my love is y@s.

30 08 2008
سعید valentine

salam be yas mahe shabam kheylei mikhamet

30 08 2008
علی رضا

سلام
امیدوارم همیشه خوب و خوش باشی
میدونم کارت درسته
ادامه بدی بهتر هم میتونی بشی

31 08 2008
محمد(مارمولك)

درود بر داداش گلم (ياسر جان).
اسيرتم برادر ؛ نميدوني اين آهنگ دركو كن چه كرده با من ، ديووووووووونم كرده،حتي اولين بار كه گوشش دادم گريه كردم .
دوست دارم اندازه همه گلهاي پاك ياس.
عاشقتم برادر ………….

31 08 2008
محمد(مارمولك)

شرمنده بازم غلط املايي (دركم كن)
از شما هم خواهش ميكنم كه متن آهنگ زيباي دركم كن رو بزنين .
پيشاپيش ممنون .

31 08 2008
مرتضی

اینو بدون که از ته دل می گم واقعا دوست دارم
خیلی باحالی
همه بچه های مشهد با آهنگات حال می کنن
دمت گرم

1 09 2008
shahrzad

ahange darde delet kheli ghashange eyval

1 09 2008
مهیار

سلام نمیدونم چی بنویسم ولی یاس اینو بدون خیلی دوست دارم موزیکای شما به من انرژی میده بازم میگم دوست دارم.

4 09 2008
mohammad

من واقعا با اهنگهای یاس یه جورایی حال میکنم یاس یهترین رپ خون 021 هست و ما ملت ایران بهش افتخار میکنیم موفق باشی یاس اگه کسی شماره یاس رو داره بذارید یا ایدیش رو بذارید بازم ممنون موفق باشی یاس غریز!

6 09 2008
majid

salam agha yas vaghen b aahangat hal mikonam
to rapo baray havasat va fohsh entekhab nakardy va darday ke toy jameh asto be mardom neshon dady omidvaram ke dar panahe hagh hamishe movafagh bashy dostdart maji:))

6 09 2008
mahdi

yas akhareshi to karat movafagh bashi ghorbonet bay

9 09 2008
مریم

یاس خیلی دوست دارم وجودت ارامشه اهنگ هایی که میخونی حرف دل من روی کشورم ایران خیلی تعصب دارم و عاشق شعرهاتم که واسه ایران میخونی بیشتر جوونای ایران ناامیدو بی هدفن خود من یکیش ولی میدونیم یه برادر یه همدل مثل تو داریم

11 09 2008
faranak

salam be yase azizam nemidoonam vaghean chi bayad be to gol begam faghat mikham behet begam in chand vaghti ke to in keshvar mondam be khatere harfaye tooe komakam koon dooset daram

11 09 2008
faranak

alan ke in ahngato daram gosh midam zar mizanam omidvaram khoda hefzet koone chakeretam khafan dooset daram bye golam

17 09 2008
کوروش

salam yas.
kheili nokaretam.
kheili doset daram
mano moetade ahanghat kardi
vaghti ahangi az iran mikhoni mo be badanam sikh mishe
kheili doset daram
faghat to darde dele maro midoni
faghat to
kheili mahi
mikhamet
khodanegahdar

20 09 2008
mahshied

vaghan az moshkhalata javonaay iranii mikhoniiii.doseett daraammm.zandagee mano dagar goon kardeee.

20 09 2008
aziz

سلام یاس اهنگات واقعا خوبن توی فیشور طرفدارهای یاس بیشتر از رپ خوانهای دیگه هستن.

10 10 2008
bita

salam
man tarafdare yas hastam chon tamame sakhtehaye zendegemo bayan karde fekr konam manam to rap esteded daram daram ahangamo jam mikonam ta ye rozi bekhonam chon to zendegem sakhti keshedam va tamamesho ba hang be sabke rap bayan kardam

11 10 2008
آرش

سلام به بچه های گل فیشور
کی فیشوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم اهنگای یاس رو خیلی دوست دارم
بچه فیشوری اد کن
بای بای

23 10 2008
ملیحه

سلام به نظر من یاس بهترین رپر ایرانه چون مشکلات جامعه رو می خونه بهش بگید یه سری از بچه های ایران واسش میمیرن یکیش من که خیلی خاطرشو می خوام

24 10 2008
Shayan

Azat khosham oomad . Kheili bahali .

25 10 2008
Hamid

Vaghan eyval be shoma ke Dard Del Javona Mefahme Khely Doset Daram Az BAndar Abbas

28 10 2008
مهران باران

سلام گرم به گرمی هوای اهواز من مهرانم از اهواز میخوام اینو بگم که یاس عزیز من واقعن و از ته دل دوست دارم روی ماشینمم اسم تورو نوشتام یه خاهشی دارم تو رو خدا یه جوری کمکم کنید که 2دقیقه من با یاس حرف به زنم متشکرم اینم شمارم 09161131682 مهران یاس

29 10 2008
محمدانديشمند

منم آهنگهاي شما رو دوست دارم
M2

29 10 2008
محمد :تنهاي تنها

سلام به رفقاي ياس دوستتون دارم
09178905267

29 10 2008
مهسا :تنهاي تنها

منم آهنگ هاي شما رو دوستت دارم
مهساmahsa rozbeh

5 11 2008
daniking

yas to behtarini
doset daram

5 11 2008
daniking

yasin khan fadat sham man ye rap vase yas khodam ke tosh ham javabe benyamino dadam va ye meghdaram rajebe shok goftam chize topi dar omade
up konam mizari to sitet

5 11 2008
daniking

inam shomaram 09358318448

6 11 2008
وحید

در تصاویر حکاکی شده بر سنگهای تخت جمشید هیچ کس عصبانی نیست هیچ کس سوار بر اسب نیست هیچ کس را در حال تعظیم نمیبینی برده داری مرسوم نیست در بین این همه پیکر تراشیده شده حتی یک تصویر برهنه نیست! … برای همه ایرانیان بفرست تا یادمان بماند که چه بودیم و چه شدیم

8 11 2008
golnaz

يه سلام داغ خدمت آقاي ياس. من يه دختر16ساله ويكي ازهواداراي درحدتيم ملي ياسرخان بودم وهستم وخواهم بود. دروديوارمون پرازاسمته فدات شم.

9 11 2008
mohammad 50 cent

ba tashakor az yas e aziz ba in hame ahang haye amidvar konandeash

20 11 2008
vahshat

دمت گرم!
باهات خیلی حال میکنم!

20 11 2008
vahshat

دمت گرم!
باهات خیلی حال میکنم!
pooriya.peyghambary@yahoo.com

21 11 2008
فاطمه

اهنگ های یاس رو خیلی دوست دارم واقعا شعراش احساسی و جذابه

9 12 2008
M@$ouD

سلام داداش
خيلي دوست دارم خيليييييييييييييييييييييييييييييييي
اندازه تمام ستارها.
اگر من هر شب 1 بار داركم كنتو گوش نكونم خوابم نميبره
داداش خيلي دوست دارم.
مسعود

11 12 2008
مجتبی

سلام خدمت بهترین خواننده رپ جهان من مجتبی هستم از اهواز خیلی دوستتان دارم .

19 02 2009
عبود

سلام و احترام خيلي خوب و مورد پسند بود دسته همگي درد نكند

26 11 2010
حسین هاشمی

فقط میخوام بگم یاس خیلی دوست دارم….

پاسخی بگذارید

