مصاحبه یاس با رادیو جوان

25 07 2008

با سلام خدمت بازدید کنندگان این وبلاگ.

این اولین پست من هست که میفرستم و امیدوارم تا وقتی‌ که یاسین برگرده بتونم این وبلاگ رو به موقع به روز کنم و مطالب جالبی‌ پست کنم.

مصاحبه یاس با رادیو جوان

(Right Click & Save Target As)

لینک های مستقیم ( سرور ۱ Bplaced )

Mp3 24 _ 5 MB

Mp3 16 _ 3 MB

لینک های مستقیم Zip ( سرور ۲ Ucoz )

Mp3 24 _ 5 MB

Mp3 16 _ 3 MB

لینک های غیر مستقیم با قابلیت Resume دانلود ( سرور ۳ File Send )

Mp3 24 _ 5 MB

Mp3 16 _ 3 MB


کارها

Information

16 responses

25 07 2008
farzane

salam.vaghean khaste nabashid ax ke khodai aali bood.man ke didam koli jigh zadam:Dmerc babate hameye zahamatetun.khaste nabashid

26 07 2008
K@DEM_Z

salam,duste aziz!yasin key barmigarde bahash kar daram age oomad behesh begu be webloge ma ham biad:kzyas.veb.ir

27 07 2008
عارف

سلام
می خواستم از مدیر سایت سوال که آیا یاس به این جا سر می زنه یا نه اگه جوابتان مثبت بود id یاس رو بگذارید.

2 08 2008
هانی

به وبلاگ ما سربزنید.منتظرم.اینم آدرس:
نظر یادتون نره…
http://www.losedlove.blogfa.com

13 08 2008
آریانا

yas aalieeeeeeeeeeeeeeeee,hamin,doostesh midaram

18 08 2008
مصطفی

سلام شنیدم یاس جواب نظرای مارو میده من واسه یاس یک بیت شعر گفتم : یاس نامه زیباترین گل / عشقه یاسر ایرونی کرده مرا خل. شاید خوشت بیاد جواب یادت نره.

25 08 2008
محمد اهريمن

سلام اقاي ياس چرا با رضا پيشرو اهنگ نميخونيد

8 09 2008
محمود

اگه یاس این متن رو خوند سعی کنه جواب دلشوره منو بده
من از حرفی که تو کستند شوک درباره شما زده بودن که رپرهایی که خودشون به اعتیاد اعتراض میکنن هم اگه مواد نکشن نمیتونن اون آهنگ ها رو بخونن . راستی اگه تونستی یه آهنگ اصل با رضا صادقی بخون

8 09 2008
محمود

ببخشید منظورم مستند بود . حروف ک و م در کیبورد دقیقا در کنار هم هستند.

8 09 2008
nnnnnnnn

mer30 agar ahange be donya khoshoomadiro bezarid to site va3 donlowd

8 09 2008
amir 66

salam omidvaram hamchena omidvaram hamishe in roohiye va ghalb va energio dashte bashi,omidvaram cheraghe rahet hamishe roshan bashe,omidvaram betooni javoonaii mese man ke fkr o fkr dare behtarin roozaie zendegishoon eine ye kaboose talkhe dare migzareo nabood bashi aroomeshoon koni,omidvram hamishe khodet bashi na ye bazi na ye vasile bara soot kardane mokhe amsale man .dars,ayande,javooni mese ye asre zemestooni dare talkh migzare ,khaili delam geferte dalam mijham bahat harf bezanam ,az khaili chiza ama nemidoonam to kojaio man koja!kash betoonam bahat harf bezanm to begio man begam ta shayad….

14 09 2008
zahra

salam
bi zahmat mishe be agha yas begin zood tar javab bede?
rasti weblogetoon ham alie!!!!:d

20 09 2008
alireza

salam baradar
ghor boone yasere khoshtipam beram kheyli goli

24 09 2008
فاطمه

من عاشق صداي ياس هستم وخيلي هم دوسش دارم چون واقعادوسداشتني هست نميدون ازصداش چه جوري تعريف كنم ولي خيلي به دل ميشينه من خيييييييييييييييييليييييييييييييييييييي دوسشدارم

24 10 2008
babbylashley

خیلی دوسش دارم.همین

3 11 2008
kati

کیرم دهن آقای یاس ok بیا بخور آقای یاس

پاسخی بگذارید

