پاسخ یاس به نظرات شما

2 08 2008

کنسرت یاس در لندن

باز هم سلام،

چندین بار بهم ثابت شده بود که یاسر خان هیچ ایمیلی رو بی‌ جواب نمیذاره اما هیچ وقت فکر نمیکردم که وقتی‌ ازش می‌خوام به نظرات بازدیدکنندگان این وبلاگ جواب بده، توی کم تر از ۱ ساعت این کار رو بکنه.

آقا یاسر واقعا ممنون.

دوستانی که Comment گذاشت بودند، زیر اسمشون می‌تونن جواب یاسر عزیز رو بخونن

کیا طاهری // جولای 31, 2008 روی 11:26 ق.ظ

Kia jan salam ishalla ke khoob bashi va hame chi barat rooberah bashe. valla man ham khodam ghasdam in bood ke in ahang ro Clipp onam. vali be dalile kaboode booje natoonestim in kar ro anjam bedi va inke ye kam ham momken bood ke ba sakhte Clipp az tarafe IRAN baram moshkel saz bese. banabarin Clpp ro gozashtam baraye ye ahange dige ke Ishalla khoshet biad. kheili mamnoonam az inke peigire karam hasti. kheili Goli.

محمد // آگوست 1, 2008 روی 3:20 ق.ظ

Mihammad jan

Asheghetam Baradar, bekhatere inke darkam mikoni. ye dooneyi be Mola. Ishalla ke ahangaye ayande ro hamdost dashte bashi.

البرز // آگوست 1, 2008 روی 5:09 ق.ظ

Alborz jan salam

vaghean azat mamnoonam be khatere inke man ro hemayat mikoni. ishalla k ebetoonam ye roozi zahamatet ro jobran konam ddashe Golam. va inke ishalla hatman be mahze inke gharar bashe ke albumam biad hatm an dar jaryan mizarametoon. Asheghetam baradar.

farzane // جولای 25, 2008 روی 7:38 ب.ظ
Salam Farzaneye aziz

vaghean manam azat mamnooanm be khatere inke inghad havaye man ro dari va ba bazdidet az in weblog mano hemayat mikoni . Ishalla ke betoonam javabgoye in hame mohabbatet basham.
عارف // جولای 27, 2008 روی 6:52 ب.ظ

Salam Aref jan
Ishalla ke khoob bashi va ahme chi barat ok abshe, kheili mamnoonam az inke inghad be man Lotf dari. dadashe Golam rastesh man az sob ta shab ke donbale karam hastam makhsoosan in rooza ke kheili dige dargir hastam . va shab ha m ke barmigardam manzel bayad beshinam javabe mail ham ro bedam. va hajme mail ham kheili ziade va khob mosallaman dige vaghti vaseye ID va chat kardan nemioone. az in babat vaghean sharmandam. Asheghetam baradar.

سلمان // جولای 12, 2008 روی 11:27 ق.ظ

Salam Salman jan

Vaghean nemidoonam ke chi begam dar moghabele in hame mohabbati ke be man dari. az tahe delam azat mamnoonam va omidvarm ke bagheye ahangam ro ham doost dashte bashi va inam mikham begam ke aslan man ghasd nadaram ke darde delet ro taze konam ba ahangam. man sayam ine ke dard haro onvan konam va badesh begam ke ba n hame dard bazam kar nashod nadare va mishe in dard ha ro eltiam bedim va baz ayande ha ro besazim . va inke mikham bedooni ke tak take kalamatet vase man ye donya arzesh dare va ishalla ke bagheye ahangam ham babe meilet bashe va be ghole khodemooni ke ishalla ke ba ahangaye ayande ham faz begiri. kheili dooset daram va be hameye bache haye ham otaghi ham salame man ro beresoon. Asheghetam Baradar.
پانی // جولای 27, 2008 روی 10:16 ق.ظ

Salam panye aziz

Ishala ke khoob bashi, vaghean mamnooanm az inke ba bazdidet az in weblog man ro hemayat mikoni. ishalla ke ahangaye ayande ro doost dashte bashi. heili Goli.

smah2 // جولای 28, 2008 روی 1:00 ق.ظ

vaghean mamnoonam az inke ba Commentet behem energye dadi. ishalla ke layeghe in hame mohabbatet basham aziz. vaghean damet garm . vaghean mamnoonam
safa // جولای 29, 2008 روی 5:57 ب.ظ

Salam Baradare azizam
arezooye bozorge man ye concerte bozorge dar IRAN . Ishalla ke beshe. va vaghean mamnonam az doayi ke kardi. Asheghetam Baradar.

یاغی آواره // جولای 31, 2008 روی 12:55 ب.ظ

Vay dadashi aslan mano maram kosh kardi ba in Commentet. aslan nemidoonam chi begam baba to kheili Mardi. Ishalla ke hamishe salem o salamat bashi . az tahe delam in arezo ro barat daram. az tahe del.

و این هم قسمتی‌ از جواب یاسر عزیز به ایمیلی که من براش زده بودم:

dadashi ta oonjayi ke didam Coment hayi ke bayad javab midadam hamina bood. age fek mikoni bazam hast baram befrest. vali behet ghol nemidam ke be zoodi javab bedam , chon vaghean kheili in chand vaghte hajme maila ha ziad shode. va age ye kam dir beshe narahat nasho . Asheghetam baradar va bazam mamnoonam az hemayatet.

YAS


کارها

Information

102 responses

2 08 2008
peyman

سلام ودرود بر یاس داداش خیلی مخلصیم نوکرتم به مولا اقا یاسر من خیلی دوست دارم شما را از نزدک ببینم ایا امکان داره میدونم این دور از ادبه اما این شماره من اگه بشه یک بار با شما حداقل صحبت کنم 09357270947

2 08 2008
دانيال سيد مختوم

man noookare mr yas ham hastam vagean aly mihkone age shod chanta ahang briz tooo sitam OoOoOoOoOKk

2 08 2008
دانيال سيد مختوم

in shomare ye mane az to ghahesh mikonam be man zang bezan 09366897733

2 08 2008
farzane

merc ke be khode ishun cm haro neshun midid.mamnunam ham az shoma ham az YAS e mehraboon ke lotf kardan va javab dadan.hich chiz bishtar az harfaye ishun mano shad nemikone.omidvaram man laeghe doost dashtane shoma basham

3 08 2008
ziba khanoooomi

vai,man kheili yaso dost daram.az shoma ham kheili mamnonam ke in webloge khoshkelo sakhtiiin
bos

3 08 2008
ziba khanoooomi

ahan,rasti 1 chize jalebe dige inke yas az hameye raperaye taze be doran resideye irani behtare va man vaghean be vojodesh eftekhar mikonam ina bedin be yas booo0o0o0o00s

5 08 2008
nazanin

ma az yas hemayat nakonim ki ai karo anjam bede

5 08 2008
مهدی (دنجر)

سلام یاس عزیز ترین کسم من از همدان هستم من همیشه از شما تقدیر می کنم من یه رپر جدید از همدان هستم 15 سال بیشتر ندارم یه آلبوم خوندم که فعلا قصد دادن به بیرون رو ندارم از شما تقدیر کردم توش من یکی از طرفدارای پرا پا قرصتم با رفیقام که هر جا پشت سر شما حرفی بزنن تو همدان یا حرجا که به گوشمون برسه به قول همدانیا با تیزی شق شق می کنیم شون منتظر آلبوم جدید تون هستم آقای یاس امید وارم که موفق باشی در کارات از این به بعد تو آلبوم های خودم از شما هم اسم میبرم خوش حال شدم

6 08 2008
نیما.ج

سلام خدمت شما که اینقدر در این وبلاگ زحمت می کشید خدا قوت برادر من یه صحبت کوچیک با یاسر جوووون دارم و می خوام که این صحبت من را به یاس منتقل کنی و لصفا اگه شد و خواست جوابی بده با ایمیل من بفرسته PLZ
یاسر جون می دونم که همون طور که قبلا گفتی یه اعتقاداتی داری که به اونا پایبندی و به بعضی آهنگ ها و دیس هایی که برات بیرون میدن گوش نمی کنی و اهمیت نمیدی ولی به نظر من این دس ها اثر تقریبا 10% یا 5% روی طرفدارات داره یه سری که سستن با این حرف ها ممکنه که برگردن و یک سری که حالا مثل من خیلی 2 آتیشن و عاشقتن ممکنه که ناراحت مشن و بگن که چرا یاس عزیز جواب دهن پرکنی به این … نمیده میدونم که U بیشتر اجتماعی می خونی و در مورد خودت نمیخونی ولی این یک بار به خاطر طرفدارت و همه ی کسایی که دوست دارن یک آهنگ در مورد این کسایی که دارن در موردت دیس میدن و یا جلوی راحت سنگ میریزن بیرون بدی شاید خواش من خلی بزرگ باشه ولی خوب دیگه دست خودم نیست طرفدارتیم چاکرتم عزیزم به امید روزی که آلبوم های یاس توی همه ی سی دی فروشی ها با مجوز ارشاد فروخته بشه خدا حافظ و نگهدارت

6 08 2008
Kia Taheri

سلام.
از یاس عزیز ممنون هستم که به کامنت من جواب داد. خیلی ممنون. به امید ایران…

8 08 2008
نیما

با سلام. من یه سوال دارم که آیا یاس با پسر 14 ساله میخونه؟ خواهش میکنم جواب بدید

8 08 2008
نیما

این رو هم بگم که من عاشق یاس هستم و همه ی آهنگاشون رو گوش میدم.

9 08 2008
ابوالفضل از اهواز

سلام به دوست عزیزم که زحمت کشیده و این مکان رو برای طرفداران یاس (هر وقت اسم یاس میارم یا کسی میاره به افتخارش بلند مبیشم مثله پیامبر میپرستمش) دایر کرده ….
ازت ممنونم داداش گلم….خیلی دوست دارم با طرفداران یاس در ارتباط باشم …اگه با خوده یاس هم ارتباط داشته باشم که دیگه انگار رفتم به بهشت!!
این شمارم 09166095621 از اهوازم
اما موضوع اصلیم …من این حرفها رو میزارم فقط دوست دارم خوده یاس یجوری بخونش .اصلا هم انتظار ندارم جوابمو بده فقط دوست دارم درددلهای منم گوش بده …تروخدا یجوری این نظر منو بهش برسونید ببینه و بخونه…

یاسر جان من یک ادمی بودم که از موسیقی رپ نفرت داشتم و هر چقدر تو دنیای موسیقی غرق بودم ولی هیچ وقت طرف رپ نمیرفتم نه خارجیش نه ایرانیش ….
نمیدونم چطور شد که یک دفعه دقیقان یادمه تو تاکسی نشسته بودم ترانه پدر رو طرف گذاشته بود …من غرق شدم تو متن و تو شیوایی ترانه …
خدا پدر بزرگوارتو بیامرزه یاسر جان…خودش رفت ولی یه شاه پسری مثل تورو تحویل جامعه داد تا یه دیوونه های مثل من مثه بت بپرستیمت…
بخدا وقتی که تازه با نوع و سبک و سیاق و متن شیوات اشنا شدم انگار تازه فهمیدم چیزی که میخواستم پیدا کردم …
یاس عزیز باورت نمیشه من وقتی اهنگهای تورو گوش میدم مخصوصا اون اهنگهای نسبتان دردناک و مخصوص درباره وطنت رو گوش میدم همینطور مثله باران اشک میریزم ..نمیدونی چقدر دیوونتم ….فاصله من به تو خیلی دوره .وگرنه پیدات میکردم و از کف پات میبوسیدمت….بخدا وندی خدا که بعد از پدر و مادر و خواهر برادرم تو شدی برادر جدیدم …تمام عکسهاتو زدم رو اتاقم ..من با 23 سال سن تازه شدم عینه این بچه های 16 .17 ساله که یه فوتبالیست رو دوست دارن و عکساشو میزنن به دیوار ….
یاسر جان خدا مادرت رو برات سالهای سال نگه داره ….اینو بدون اگه روزی قسمت شه و من به خواست خدا باهات روبه رو شم تا صبح باهات حرف دارم ….من دلخوشی از مملکتم ندارم ولی ترانه های تو و حمایتهای تو از مملکتم به من ارامش میده….

منی که از رپ نفرت داشتم البته هنوزم دیدم به رپ جالب نیست ولی یه ترازو گزاشتم تو یک طرفشی تمام خواننده های که قبل از تو محبوبم بودن یه طرف ….وئای وای اگه بدونی چقدر با عشق روزها میرم تو سایتهای ترانه فقط لحظه شماری میکنم که یه ترانه جدید از تو بیاد من گوشش بدم ….

روزی که تصادف کردم و بستری بودم بیمارستان اینقدر ناله میکردم تا اینکه مادرم فهمید دردم چیه و به برادرم سپرد یسری اهنگ از تو برام بیاره تا من اروم شم وواقعان نمیدونی چقدر گوش دادن اهنگهای تو منو چه زود خوب کرد! نمیخوام تریپ مظلومیت بریزم و کسی رو دلگیر کنم ولی من هنگام درد اهنگهای غمگینتو گوش میدم مخصوصا دردل
هنگام خوشیم اهنگهای شادتو ….همیشه ترانه هات تو گوشم زمزمه میکنه ….
یاسر وقتی اون صدای پاکتو از تو ترانه میشنوم زار میزنم…همین ترانه اخریت که دادی …درکم کن…
هنگامی که اولش اونطور صحبت میکنی بخدا گریم میگیره ..اون لحظه که کلمه باَشه رو میگی انگار گوشت بدنم کنده میشه
اخه لامصب تو منو چکار کردی که اینقدر دیوونت شدم .خدا رو شکر که من دختر نیافریده شدم وگرنه دیگه…!!!!
یاسر جون اون مرتیکه بنیامین وقتی ترانشو خوند …به خاک سیدالشهدا وقتی ترانش به دقیقه 1 رسید سریع السیرپاکش کردم .و اصلا هم تا حالا کامل گوشش نکردم……نمیدونی اون روز چقدر مریض احوال بودم ..تا چند روزر مدام نفرینش میکردم و مدام خودمو میخوردم که خدای بزرگوار اگه 4 تا ادم 14 ساله این ترانه رو بشنون چطور فکر میکنن…اخه نامرد پستون بریده چطور تونستی اسم مقدس یاس رو به زبون کثیفت بیاری ….بخداوندی خدا اگه من دستم به اون بنایمین برسه .خیلی ببخشید خیلی عذر میخوام اینطور میگم .بخدا وسط خیابون جلوی تمام مردم لختش میکنم و کتکش میزنم…پایه همه چیش وایمیسم….

یاسر جون خدا داداشتو برات نگه داره …من خاک پاتم …بخدا میدونم هیچ کالری از من بر نمیاد ولی هر چی بگی هر چی ازم بخوای برات انجام میذم ..فقط یه چیز ازت میخوام….

غرق نشو ! همینطوری بمون ….

یه زمانی شادمهر برای من خدا بود ولی همین که پاش رسید اونورو سبکش تغییر کرد شادمهر برای من مرد….

یالسر جون دوست داشتن تورو نمیدونم چطور بگم …ولی اینطور بهت بگم که دوست داشتن تو باعث شد من حتی با نامزدم بهم بزنم….ولی دست از دوست داشتن تو ور نمیدارم .نه الان .نه هیچ وقت تا ابد ابد ابد دوست دارم….
لحظه مرگ من لحظه ای که تو دیگه ترانه نخونی …
یاسر بخدا الان دارم این متنو مینویسم مثله ابر بهار گریه میکنم

اخه تو بگو منو چکار کردی کمه اینقدر دیوونت شدم بخدا میپرستمت

یاسر جون دوست دارم یه ترانه بخونی واسه کسایی که تو زندگیشون همه چی دارن ولی مهر و محبت والدینشون بالاسرشون نیست اخه به چشمم دیدم .خیلی دلم واسشون میسوزه …یه ترانه واسه سالمندا بخونی ..وووو…..

یاس عزیزم عاشقانه میپرستمت وتا حد مرگ ازت حمایت میکنم

ازتون خواهش میکنم التماس میکنم این متن رو نشونش بدین ….

متشکرم …

9 08 2008
ابوالفضل از اهواز

ABOLFAZLBATISTA@YAHOO.COM
ایمیلم ….

9 08 2008
KAMRAN

SALAM BE YASE AZIZ
HALET KHOBE?
MAN BAD BALA KHATAM-RAPE FARSO BA KHODET DOST DARAM-MUSICAYI KE ZAHMAT MIKESHI MISAZI ROHAMO JALA MIDE
ROZI NIST KE 5-6TA AZ KARATO GOSH NAKONAM
KHEILY DOST DARAM BEBINAMET TA RAJEBE RAP O BEHTAR KARDANESH BA HAM YE GAPE TOP BEZANIM.SHAYADAM BAHAM KAR KONIM.YE SHOMARE BE NAME TO AZ AMIN GEREFTAM.VALI ZANG ZADAM KHAMOSH BOD.HAR KASIYAM KE BEKHAD TO RO DISS KONE BAYAD YE OMR ZAHMAT BEKESHE.AKHE YAS DISS SHODANI NIST.YAS KHEILY BALAST.MAN KE JEDAN DOSESH DARAM.
BE OMID OSKARE MUSIC RAP BARAYE YAS.

9 08 2008
KAMRAN

yas man kamran 25 teh hastam
injori nemitonam harf bezanam bahat
kheily sakhte adam ehsase 2-3 salasho be khad benevise
onam vase yase aziz
to ro faghat bayad dido ro dar ro harf zad
midonam saret shologhe…………..vali haji khoshhal misham bebinamet
motmaen bash to ham khoshal mishi

10 08 2008
سيمين

سلام
خوبي عزيزم
خيلي دوست دارم
اگه دوست داشتي برام آف بذار
پشيمون نميشي
بوس باي

13 08 2008
وحید

یاسر جان دوباره منم! امروز 3-4 تا پیغام دادم! اخه خیلی دوستت دارم. تو با اهنگ » درکم کن» میخئای چیرو ثابت کنی؟ وجود دلهای پر از درد؟ اون کلمه باشه ای که میگی دنیا رو سرم خراب میکنه! من یه جوون 20 ساله از شهر 0232 هستم که پاک پاک نیستم اما میفهمم چی میگی. درکت میکنم! هر روزی که دارم برای اهنگ » از روز اول» که سبک رپ-راکه تمرین میکنم، همیشه به این رویام که بتونم یه اهنگ با تو بخونم. میدونم الن که تو بقیه این مطلب رو میخونن دارن بهم میخندن چون حرفام بچگونن! خلاصه مطلب: من طاغت این اهنگاره ندارم. اما پا بر جا از «سی دی رو بشکن» تا البومت برای فریاد اسم جاودانت ایستادم. به امید روزی که به ارزوی بعدیم – بعد از خواننده شدن – که با تو خونندنه برسم.
دوست داره تو
وحید از 0232
fm_lovely_v@yahoo.com
چشم به جوابتم

14 08 2008
kamran

salam dadashe golam
khobi?
dadashi che khabara?
kare jadid che khabar?
dadshi montazere ye kare jadide ba theme khiyaboni hastam ke tehrano beterekone
ye chizi to maye haye tamomesh kon
ke fogholade bod.dost daram be on vane ye fan azat bekham ye rape khiyabonie motafavet bakhoni
badesham ye love eterazi
ke iran betereke
albate dadashi sharmande man inaro migam
akhe man asheghe rapam alan 3-4sale be joz rap hichi gosh nadam.rape toam kheily khob mishnasam toalan bozorgi .shakhi/rapet ghashange vali bayad az in kheily kheily balatar bashi
chon liyaghatesho dari
bayad rapet jahani beshe
va ghabele reghabat ba rapaye shakhe khareji
dar har sorat dadashi doset daram-omidvaram harche zodtar bebinamet

16 08 2008
سروش

یاس جان واقعا از صدات خوشم میاد
روی همه رپرای بخودو کم کردی
یاس متاسفانه اسلام داره بد بین جوونا کشترش پیدامیکنه
یه اهنگ واسه اسلام بخون بگو بابا اینا اصل اسلام نیست
یه پیشنهادم دارم اتفاقا از اهنگ درکم کنت واقعا خوشم اومد جون درد همه جوونا هست
یکیمی بیشتر روی این مسئله کار واسه جوونا یا ازدواجهای موقتی پاییه ریزی کن
در کل واقعا دوسست دارم
یا علی
سروش مهاجرانی

16 08 2008
nazanin

bebin yas be in pishrefti ke kardi ghane nabash chon adame ghane az pishrafte bishtar baz mimoone

16 08 2008
سروش

راستی میگه یاسر جان
نازنین جان خودتو معرفی میکنی؟
من سروش هستم از تهران

17 08 2008
persian365

سلام
من تازه با این وب آشنا شدم و فید کردم

و همین الان آهنگ بنیامین رو دانلو کردم . واقعا متاسفم برای این افراد بی فکر
ولی همین طور که همه می دونند و گویند افراد بزرگ دشمنان زیادی دارند که کوتاه فکر هستند

خدمت یاس عزیز یک چیز میگم( اگه دید ) که این حرف من فقط نیست بلکه همه می گن به ایرانی بودند همیشه افتخار کن

تو مصاحبه ای که با رادیو جوان انجام داده بودی خیلی زیبا بود این جملت که :
که اگه می تونید آهنگاتون رو اینجا بخونید و مجوز بگیرید

خلاصه براتون آرزوی موفقیت میکنم

و برای دوستانی که زحمت می کشند تو این وب خسته نباشید میگم

پیروز باشید

18 08 2008
kademz

وبلاگ طرفداران رسمیه یاس به علت کمبود نظر کم اوورده و از اول مهر معلق میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر بده!

20 08 2008
تانیا

سلام من تانیا هستم. از وبلاگ خوبتون ممنن .

من خیلی دنبال همچین وبی میگشتم. من عاشق صدای یاسم وهمیشه آرزو میکنم موفق باشه . اگه وقت داشتی یه سری هم به من بزن.

20 08 2008
تانیا

ببخشید شما id یاسو دارید؟ اگه بدید ممنون میشم(:

21 08 2008
صدف

بازم سلام
می خواستم از طرف من یه پیشنهادی به اقا یاسر عزیز بدین حالا که تقریبا غیرممکنه که با همه هواداراش ارتباط مستقیم داشته باشه و حالا که نمی تونه توی وطن کنسرت بده یه چند ساعتی رو به کل هواداراش اختصاص بده و یه همایشی سخنرانی چیزی ترتیب بده تا همه بتونن خواننده محبوبشون رو ببینن و حرفاشو از نزدیک بشنون اگه براش مقدور باشه عالی می شه به ما هم خبرشو بدین
ممنون از لطفتتون

21 08 2008
انوشه

یاس عزیزم من همه اهنگاتو گوش میکنم امیدوارم همیشه موفق و سلامت.خیلی دوست دارم سنتو بدونم؟میشه به خودم ایمیل بزنی اگه براتون امکان داره؟دوست دارم زیاد صدات خیلی فاز میده .انوشه 27تهران

21 08 2008
انوشه

یاس عزیزم بازم منم 0یاس اهنگ دردو دلت خیلی قشنگه ای کاش آهنگات بیشتر بشه0 من منتظر اهنگای جدید ترت هستم0دوستت دارم یاس

21 08 2008
bahare

yase azizz to vaghean khanandeye matrahe irani hasti ke ba vojoode to va gheirate iranie to goosh dadan be rape digar raperha hadeaghal baraye man bimani shode vaghean dooset darim hameye ma baraye to arezooye movafaghiat dr tamame marahele zendegit daram

24 08 2008
امین

من از همدان مزاحمت میشم .
اسم منو بعدها خیلی میشنوی
فکر کنم سال 88 اگه هر دو مون در سلامت بودیم و خدا بخواد با هم یه آهنگ بدیم .
پس منتظر یکی مثل خودت باش . دقیقاً مثل خودت . خوشحالی – مگه نه !!!

25 08 2008
محمد اهريمن

سلام اقاي ياس چرا با رضا پيشررو اهنگ نميخونيد

27 08 2008
مارمولك(محمد)

سلام ياسر جان . برادر گلم .
من اولين رپي كه گوش دادم آهنگ cd رو بشكن بود كه از اون وقت بود كه رپ رو شناختم (با صداي گرم شما)
اين آهنگ آخرت (در كم كن) بي نظير بود طوري كه اشك تو چشام جمع شد.
وطن پرست تر از تو هيچكس بين رپرها نيست.
عاشقتم و به اندازه ي تمام گل هاي ياس دوست دارم.
منتظر آهنگهاي جديدت هستم.

27 08 2008
محمد(مارمولك)

بازم سلام داداش گلم
من خواستم خودمو يه كمي معرفي كنم
اسمم كه مشخصه *محمد*
متولد سال 70 هستم و شهر اهواز
پسر بزرگ خانواده هستم و از اين لحاظ دركت ميكنم چقدر مسئوليت سختيه
از سال 86 با رپ آشنا شدم اون هم با صداي گرم جناب عالي
منو حسابي اسير خودت كردي برادر.
زياد مزاحمت نميشم برادر عزيز.
shab_shekar2003@yahoo.com ايميل
09352274811 شمارم
منتظر off و تماست هستم.
در آخر ؛ لعنت بر بنيامين و امثالش
درود بر شخصيت پاك ياس
يه فاتحه تقديم روح پاك پدر بزرگوارت ميكنم، سلامتي مادر ، خودت و خانوادت رو از خداوند منان خواستارم .
عاشقانه دوست دارم اندازه تمام گلهاي ياس
تا بعد……………..

27 08 2008
مهرداد

سلام من يكي از طرفداراي ياس هستم خيلي ايشون
رو دوست دارم فقط ميخواستم اگه ميشه آيدي
ايشون رو به من بديد ممنون ميشم با تشكر

29 08 2008
محمد(مارمولك)

سلام مجدد .
با عرض شرمندگي از شما خواستم بگم ببخشيد كه ازتون تشكر نكردم بابت اين سايتي كه راه انداختيد ، واقعا بي نظير و تشكر فراوان دارم.
ازتون خواهش ميكنم ID ياسر جون رو بدين تا ما بتونيم ارتباط مستقيم تري با برادرمون داشته باشم .

29 08 2008
محمد(مارمولك)

داداش گلم سلام .
بازم يه برنامه ديگه براي اينكه شخصيت شما رو خراب كنن(شوك)
اما هم شما بايد بدونيد و هم اونايي كه اين هدف شوم رو دارن كه من و تمام هوادارانت تا آخرين نفس ازت همايت ميكنيم و اين برنامه جعلي رو محكوم ميكنيم .
آخه تويي كه از شيطان پرستي ،مشروب خوري و پارتي هاو…. حرف ميزني چرا داداش منو با نشون دادن يه تيكه از كنسرت قشنگش تو لندن وسط مي كشي؟؟؟؟؟
برادر اينو بدون همايت ميكنم .
ياد اون آهنگت افتادم : مي خوام كنم ازت تقاضاي جواب ، ميتونم روي تو كنم حساب؟؟؟؟(من خستم)
جواب: آره برادر تا آخرين نفس باهاتم.
زره زره وجودم فداي تو وهدفت. وجودي كه مثل گل ياس و يه رود خروشان پاكه.

29 08 2008
محمد(مارمولك)

ميشه بگين ياسر جان كي جواب كامنتمو ميده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خيلي خيلي مشتاقم …..
يه تاريخي بهم بدين كه بدونم و مطمعن بشم كه برادرم نظرات منو خونده و نظرش چيه…
خواهش ميكنم . پيشا پيش متشكرم.

29 08 2008
محمد(مارمولك)

البته وجود شمارو گفتم كه مثل گل ياس و رود خروشان پاك ، اشتباه املايي شد و همايتت ميكنم ،نه همايت ميكنم !!!!شرمنده بابت اشتباهات املايي ، تند تند تايپ كردم شما ببخشيد.

29 08 2008
محمد(مارمولك)

ميشه بگين ياسر جون كي جواب كامنتمو ميده؟؟؟؟؟؟؟
خيلي خيلي مشتاقم كه بدونم برادرم نظرات منو خوندن و نظرشون چيه…
باز هم متشكرم.

30 08 2008
saman

yaser joon asheghetam ba ham mirim bala bashe dadashi

30 08 2008
saman

az in ke farsi neminevisam mano bebakhsh yaser joon kheili yasi(goli)doset daram ziad man 14 salame va shabo rooz ahangaye toro goosh midam alan 4 sobe vali nemitoonam az darkam kon del bekanam baham mirim bala ok dadashe golam

30 08 2008
saman

yaser jan hamin alan vidioye hamayeshe shirazo didam ali bood eyvl dadashi

30 08 2008
shahrzad

salam yas vaghean mahshari delam mikhad bedoonam tamame ahangai ke ta hala khoondio khodet sherasho gofti ya na sedat fogholadast va ba sheraye mahshari ke mikhooni takmile manam mikham iranam pishraft kone

30 08 2008
shahrzad

rasti dadashi sai kon az in be bad alave bar inke az moshkelate jamee migi ye kami ham rahe hal haye dorost shodane moshkelato begoo shayad age hame bekhan va dast dar daste ham bedan risheye faghro etiad o na amniati az bein bere
dooset daram dadashi

31 08 2008
محمد(مارمولك)

بازم سلام داداش گلم .
از وقتي كه اين وبلاگو پيدا كردم شب و روز ندارم ، همش چكش مي كنم كه ببينم كي جوابمو ميدي .
مي دونم كه نمي دوني چقدر دوستت دارم ، اما فقط اينو ميگم كه من عاشقتم برادر .
داداش اينو بدون كه مردم وطن پرست ايران با تو و رپهاي تو ميرن بالا.
عاشقونه دوستت دارم،اندازه گلهاي ياس جهان.

31 08 2008
shahrzad

khoshbakhti shekafe beine in badbakhti ta badbakhtie badie

31 08 2008
shahrzad

va kaghaze sefid ra harcheghadr ham ke sefido tamiz bashad kasi ghab nemigirad baraye mandegari dar zehnha bayad harfi baraye goftan dasht

31 08 2008
shahrzad

jahane emrooz az nadashtane darooi be name parhizo akhlagh ranj mibarad
mari koori

31 08 2008
shahrzad

dirooz ra soozandim baraye emrooz emroozeman ra gozarandim baraye farda va farda ham diroozi digar
yas asheghetam

31 08 2008
احسان

خیلی ماهی.عاشقتم برادر.

31 08 2008
hossein

salam yas aziz baradare golam benyamin goftesh ke naro jolotar vali man migam boro jolo enghadr boro ta beresi be maghsadet hamoon jaei ke maghsade hameye mahast yani roozaye oje iran pas ba ham mirim ta beresim be maghsademoon ya hagh zemnan asheghetam baradar

1 09 2008
yasaman

salam agha yaser.mano ye khahar hesab kon.chon ahangat kheili ghashango ghashange.age doost dary be id off bede fashiongirl_662000 chon man nemitoonam email bekhoonam ,mamnoon misham.

1 09 2008
yasaman

yas aghayeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.eyval.kheili bahal mikhooni.makhsoosan soldier pos va darkam kon.khahesh mikonam javabamo bede.age doost dary.

1 09 2008
yasaman

salam.man taghat nadaram.key javabamo midi agha joon?

1 09 2008
Mehrnaz

ye salame kheyli garm o samimi be hameye bar o bachehaee ke ba in webloge hal mikonan …man taze ba in web ashna shodam o az in babat khosh halam …az yase aziz ham be khatere hameye karaye nazaninesh tashakor mikoanam …vaghean ke ye persian raper asli .

1 09 2008
yasaman

salam halet khoobe? midooni? man mese khodet mimoonam.ye sange saboor mikham.bia mese khahar bradar dardodel konim.mamnoon age javab bedi

1 09 2008
saman

salam yaser jan chetori dadasramet dadashi felan by
hi ravanitam dadash toro khoda commente manam javab bede baham mirim bala da

1 09 2008
saman

bebakhshid yaser jan commente ghablim kharab shod dobare barat minevisam man 13salame va hamishe peigire karatam toro khoda javab bede dadashe golam be mola taki hamin alan daram dardo delo ba sakhte ro download mikonam kheili goli dadashi ba ham mirim bala

1 09 2008
saman

mikhamet dadashi ba ham mirim bala

1 09 2008
saman chalesh

yaser jan toro khoda javabe mano bede mikhamet dadashi ba ham mirim bala

1 09 2008
saman chalesh

texe man be efttekhare yasere azizam
risheye man be risheye yas peivand khorde
voojoodam bedoone yas too zellat morde
yaser jan divoonatam javabe mano to bede
saman bedoone to take toye ghorbat vele
ravaniyam dadash bah ham mirim bala

1 09 2008
saman

yaser jan chalesh khodamama esme mostaarame

1 09 2008
saman chalesh

yaser jan man samanam molaghab be chalesh midoonam texam amature bood bebakhshid dige ma namak parvarde im ravanitam baradar baham mirim bala

1 09 2008
saman

yaser jan site man site khanevadegiimoone ye sari bezan rasti familiue manam ghfghazie divoonatam dadash ba ham mirim bala

1 09 2008
saman

ravanitam dadash toro khoda javabamo bede baham mirim bala yaser jan familie man ghafghazie besitam sari bezan

1 09 2008
saman

age too donya ye dadashe gol bashe oonam dadash yasere ravanitam baradar ba ham mirim bala

1 09 2008
saman

dadash mohammad toro khoda commente mano be yaser jan bede ravanitam baradar baham mirim bala

1 09 2008
saman

kharabetam

1 09 2008
saman

ravanitam

1 09 2008
saman

divoonatam

2 09 2008
hamed

salam khobid yasar jan chera javabamo nadadid man shoma ro masl ya bot miparastidam ama …..

2 09 2008
yasaman

salam agha yaser,chera javab nemidin? kheili bade adam cheshm entezare javabe yeki bemoone.age mishe javab bedin.agha yaser man khoshhal misham age ro man be onvane khahar hesab konid. badesh age khodetoon javab midino modir website ma ro maskhare nakarde……. kheili bahali!!1!!

2 09 2008
yasaman

ghayem nemikonam azat razi ino bedoon khosham nemiad man az bazi,,khoob sar ta paye mano ke varandazi,,beshnas mano bedoon manam ysiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (yasaman) eshalla har ja hasty piroozo sarboland,ba eftekhar o shakhsiat,ba neshat omovafaghiat sir sayeye mamane golet zendegi koni!

2 09 2008
yasaman

dadash vaghty too barnameye shok be u tohmat zadan ke drug masraf mikoni ke sedat 2 rage beshe,,vaghaan asaby shodam.midoonam ke vagheiat nadare vali mikham az zaboone khodet beshnavam.man midoonam ke to ba shakhsiat tar az in harfaeeeeeee.ba fahmo kamalat.vali khob adam shak mikone dige….azat mazerat mikham va midoonam ke sehat nadare.dooset daram

2 09 2008
yasaman

kheili bahali! hichkas o baghie ro bayad berizi to job!!!!! to daste hamaro az posht basty! agha joon aslan to marekeiiiiiiiiiiiiii!kasy bala dastet nist..zoore? ..

2 09 2008
yasaman

ta alan fek kardy che ghadr taraf dar dary?> man ke hasodim mishe….shookhi kardam….shohrat nooshe joonet aziz

2 09 2008
yasaman

migam agha yaser…ta alan be fekre in oftady ke yedoone ahang vaseye dokhtara bekhooni?khatab be hame?kheili bahal mishe…man yeki ke tarafdarito mikonam……to faghat start bezan

2 09 2008
maryam

salam agha yaser.in yasamane ma divoonate…ahangaye jadid ke male toe miad..avalin kasie ke download mikone…bad mishine minevise ta bekhoone…bad sedasho mese to mikone hame kaf mikonim.kholase ke ma ham ye yasi darim dige..havato dare havasho dashte bash

2 09 2008
yasaman

maryam jan mersi az inke abroomo bordi…alan yaser chi fekr mikone? be har hal abromo pishe hame bordi haleto migiram…. agha yaser khodesh ahangato mishnave gerye mikone…manam har vaght ahangato mishnavam mohaye dastam sikh mishe ye hali peyda mikonam…vaghaan degargoon misham….ta akharesh bahatim
faghat zoode zood javabemoono bede ke delsard neshim ke bedoonim vaghaan ye rahe ertebat ba to ro darim..

2 09 2008
yasaman

barekate rape fars…harekate labe yaas..nimi yas ke hamishe sare pas!!!!!!!!!!!!!! (yasi)

2 09 2008
yasaman

yas yas yas yas yas yas yas yas yas

3 09 2008
محمد(مارمولك)

خرابتم برادر ……………….
بازم سلام داداشی …..
نمی دونم ديگه چی بگم ؟!؟!؟!؟!
تورو خدا جوابمو بده … ديگه دل تو دلم نيست.
id هم كه بهت دادم برادر حداقل يه off برام بزار …. shab_shekar2003
داداشی يكم دركم كن….. تو كه نمی دونی هر روز اين web رو چك ميكنم تا ببينم كی جوابمو ميدی ……
ما رو تو كف گذاشتی!!!!!!!!
عاشقتم برادر . روانيتم برادر .

3 09 2008
yasaman

salam baradar,man nemidoonam ke to mikhay chi jory javab e in hame ro ke montazeretan ro bedi faghat khahesh mikonam naomidemoon nakono javab bede.too in weblog ke nemishe pas lotfan off bede

3 09 2008
yasaman

fashiongirl_662000 o nomad_30002000

3 09 2008
yasaman

yaser jan age nemitooni esrari nist faghat ye rahe ertebat baraye maaaaaaa va khodet bezar.khahesh mikonam…..man shakhsan kheili moshtaghe ertebat ba u hastam….va bedoon hameye ma dooset darim o ba joono del miparastimet…..karetim….yasi

3 09 2008
yasaman

agha yaser vaghaan bayad be khodet benazi to tanha raperi hasty ke faghty mibine inhame tarafdar dare khodesho gom nemikone o inghadr khakie…..doroste ta alan javabamo nadady vali motmaenam ke saret shoolooghe pas manam ghasde mozahemate bishtar nadaram…va midoonam belakhare roozi mishe ke u javabe hama ro kamelo clear bedi…..ba omide rooz afzoon vaseye yase hamishe khoshrango boo!bye

3 09 2008
yasaman

manam mese agha mohammad (marmoolak) delam lak zade ta az u javab begiram…man kheili be inja sar mizanam amma kooo javabe agha yaser..behtarine behtarinaaaaaa? baradar hadeaghal ye ofe khoshko khali….age bezary mamnoonetam..

5 09 2008
SIMA (3PARK

SALAM BE :(((ARBABE RAPE FARS
SHAYAD BAVAR NAKONID KE AZ KHOSHHALI DARAM BAAL DARMIARAM.
BE NAZARE MAN SHOMA BEHTARIN RAPER IRANI HASTID .INO JEDDAN MIGAM KE MAN DIVANEVAR SHOMARO DOOST DARAM.MAN AZ TAHE DELAM BARAYE SHOMA AREZOOYE SARBOLANDI VA SARAFRAZI MIKONAM.DAR ZEMN INAM BEGAM KE BOZORG TARIN AREZOOYE MAN DIDANE TO
…YAS… AZIZ VA SHENIDANE SEDAYE GIRAYE TO DAR CONCERTE AZADANEYE TO DAR IRAN AZIZ AST .EIVAL KE MESLE GOLE YAS ))) …..PAKI BABA DAMET GARM ***SIMA 3PARK

99

5 09 2008
SAMIRA

SAIAM YASE AZIZ.
MAN SAMIRA AZ TEHRAN.20 SALAME VA YEKI AZ TARAFDARANE SARSAKHTE TO HASTAM.MAN GHABLAN ASLAN RAP GOOSH NEMIDADAM CHON BE NAZARE MAN ARZESHE GOOSH DADAN HATTA BARAYE YEK BAR HAM NADASHT VA FAGHAT TARANEHAYE *OSTAD SHAJARIAN* VA REZA SADEGHI* RO GOOSH MIDADAM.VALI VAGHTI AHANGE *BREAK THE CD* TO YASE AZIZ RO BE TORE ETEFAGHI GOOSH DADAM MAJZOOBE GHEYRAT VA TARZE FEKRE SHOMA SHODAM VA MOSHTAGHANE MONTAZERE TARANEHAYE BA`DIE SHOMA BOODAM.VA NA TANHA MAN BALKE KHANEVADEYE MAN HAM TARAFDARE SHOMA HASTAND.BE NAZARE MAN SHOMA NABAYAD BA HICHKAS MIKHOONDID CHON MOHTAVAYE TARANEHAYE SHOMA DO TA AZ ZAMIN TA ASEMOON FARGH MIKONE.EIVAL KE RAPE FARSI RO ROO SEFID KARDI.KHOSHHAL MISHAM AGE JAVABAM RO BEDID.*SAMIRA.M.666@GMAIL.COM

5 09 2008
SIMA3PARK

DADASH YASER TORO MOLA JAVABAMO BEDE .NOKARETAM

6 09 2008
yasaman

salam agha joon javab mavab too karet nist aziz?to ro khoda.to ro khoda javab bede

6 09 2008
yasaman

albate age arzesh darim o eftekhar midi8 chon to yeki az axhat neveshte boodi:man hamvatanamo az samime ghalb doost daram pas javab bede

6 09 2008
yasaman

albate doost dary o alaghe dary mitooni off bedi.mamnoon

13 09 2008
amir

salam agha yser. vaghan azat tashakor mikonam vas en ke parchame irano bordi bala
kheili chakeram

13 09 2008
yasaman

salam agha yaser
khoobi?chi kara mikoni?delemoon tange ye javab bede.mamnoon

17 09 2008
amir reza

salam aghay yas man kheili ahangatoon ro dost daram
makhsosan ahang hoviyat
bizahmat esme asli va shomarehe telefonetoono be emialam ersal konid.

13 10 2008
hossein

salam yaser jan ye chiz mikham begham omidvaram narahat nashi mikham bedoonam chera too ahanghaye khanandehaye tazekar intro miri to fekre maro nemikoni ma be khatere esme to sari ahango download mikonim vali vaghti goosh midim mibinim kolan 2.3 kalame toosh gofti mesle ahange toos rap va az in gozashte dar shakhsiate to nist ke be khatere shender ghaz be karet latme bezani be khoda ma hamoon yasiro ke parakande kar mikard vali vaghti kar midad bazaro miterkoondo bishtar doost darim yaser jan ye chiz migam az khodet be khodet to kash betooni ke pak bemooni toro khoda khoob rosh fekr kon dadasham maghroor beshi dige karet tamoome

14 10 2008
7لنگ

سلام به یاس عزیز و تمام طرفدارانش من 7لنگم یاس منو میشناسه آخه منم پدر رپ 4محال و بختیاری
از آهنگ جدید یاس چیزی نگم بهتره آهنگ درکم کن ناموس آهنگه خداییش اون واسه رپ یه شاهکاره فقط خواستم بگم یاسا با کسی مقایسه نکنید امید وارم یروز تو ایران جو طوری بشه که باهم کنسرت بدیم این آرزومه در ضمن بچه ها یاسا تنها نزارین اون به هیچ گروهی وابسته نیست اما شما مردم پشتشین بقول یاس عزیز ان شاالله همه چی واستون هماهنگ باشه

11 01 2009
neither

Salam be hameye hamvatanaye azizam man mikham ba yas ye chizi ro dar mian bezaram amma na e-mailedho daram na telesho khaheshan yeki mardoonegi koni age emailesho dare ya telesho vasam send kone be (neither_nraa@yahoo.com) dame hamatoon garam faghat y.a.s

9 06 2010
erfan

سلام بر پادشاه یاس. من دیوانتم.می خواستم بدونم الان کجایی؟

10 06 2010
erfan

فقط از کجابدونیم خود سلطان جواب می ده

پاسخی بگذارید

